Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа ...166....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщение
    Колега, защо не работи XCarLink-а при теб ?
    Несъвместимост с ICS-а, така и не тръгна.
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
    HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

    Comment


    • #47
      Пичове.....
      Каква е турбината на Алфата 136то нр .... марка,параметри....някой знае ли ги....?....Как се управлява гейта...под вакум ли отваря?

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
        Пичове.....
        Каква е турбината на Алфата 136то нр .... марка,параметри....някой знае ли ги....?....Как се управлява гейта...под вакум ли отваря?


        Пичове..никой ли не знае ква е турбината?....

        Comment


        • #49
          Пичове...Проблема с централното е от модула...онзи жълтия...Като го отворих мирише на бакилит.От къде да си намера такъв модул....??....За втора ръка....май не може да се разчита....

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
            Пичове...Проблема с централното е от модула...онзи жълтия...Като го отворих мирише на бакилит.От къде да си намера такъв модул....??....За втора ръка....май не може да се разчита....
            Търси втора употреба с уговорка да го пробваш преди да го платиш. Ако си работи не се различава съществено от нов - освен по цената. Вътре има 2 релета и останалото електроника. Ако не го полива антифриз от парното, няма какво да му се скапе.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Търси втора употреба с уговорка да го пробваш преди да го платиш. Ако си работи не се различава съществено от нов - освен по цената. Вътре има 2 релета и останалото електроника. Ако не го полива антифриз от парното, няма какво да му се скапе.
              Да го полива антифриз? ... от парното..хм....не напипвам да е мокро с каквото и да било
              Ама мирише на изгоряло .... на бакелит....
              Само от 166ца ли става този модул??

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                Да го полива антифриз? ... от парното..хм....не напипвам да е мокро с каквото и да било
                Ама мирише на изгоряло .... на бакелит....
                Само от 166ца ли става този модул??
                Тези трите кутийки (зелената, жълтата и черната) зад ICS - а са най-потърпевшите от протекло радиаторче на парното. Това, че сега е сухо, не означава, че никога не е текло (освен ако не си първи собственик).
                Доколкото знам този модул не става от друг модел.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Тези трите кутийки (зелената, жълтата и черната) зад ICS - а са най-потърпевшите от протекло радиаторче на парното. Това, че сега е сухо, не означава, че никога не е текло (освен ако не си първи собственик).
                  Доколкото знам този модул не става от друг модел.
                  Ок...ясно...дано да не тече пък и радиатор сега....Ще се пробва с друго модулче и ще се разбере ....
                  А има ли някакъв друг бушон който е вързан за централното...или е само този модул??

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                    Ок...ясно...дано да не тече пък и радиатор сега....Ще се пробва с друго модулче и ще се разбере ....
                    А има ли някакъв друг бушон който е вързан за централното...или е само този модул??
                    Бушонът е F19 - 25 амперов в таблото под волана (предпоследният вдясно на най-долния ред).


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #55
                      При мен е дало фира това, което отключва от дистанционното. Предполагам има общо с теча на антифриз. Ако купя такова на старо, трябва ли нещо да правя с дистанционното, или ще се обучи само?

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                        При мен е дало фира това, което отключва от дистанционното. Предполагам има общо с теча на антифриз. Ако купя такова на старо, трябва ли нещо да правя с дистанционното, или ще се обучи само?
                        Декодирането на сигнала от дистанционното става в приемника, който се намира под третия стоп. Така че модулите за централното (жълтата кутийка) са еднакви и съответно взаимозаменяеми.

                        На преди да купуваш модул е добре да се увериш в това, че проблемът наистина е в него, защото може и да не е. С ключ в ключалката действа ли централното?
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:26.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Декодирането на сигнала от дистанционното става в приемника, който се намира под третия стоп. Така че модулите за централното (жълтата кутийка) са еднакви и съответно взаимозаменяеми.

                          На преди да купуваш модул е добре да се увериш в това, че проблемът наистина е в него, защото може и да не е. С ключ в ключалката действа ли централното?
                          При мен дори и с ключ не работи...Отключва ми само шофьорската врата.....Другите трябва да ги отворя по-отделно.....
                          а от дистанционното пак ми отваря само шофьорската врата.....но,трябва да е отвора веднага иначе се заключва пак веднага...Един вид....натискаш копчето от дистанционното...и веднага отваряш вратата...иначе се заключва след 2 секунди....
                          Last edited by CHEFO666; d.m.y г., 22:27.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                            При мен дори и с ключ не работи...Отключва ми само шофьорската врата.....Другите трябва да ги отворя по-отделно.....
                            Ти отваря ли го жълтия модул? Освен че мирише на бакелит има ли повредени/окислени пътечки по платката? Има ли видимо опекли елементи?. Ако не е гръмнал чипът, може и да се поправи.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Декодирането на сигнала от дистанционното става в приемника, който се намира под третия стоп. Така че модулите за централното (жълтата кутийка) са еднакви и съответно взаимозаменяеми.

                              На преди да купуваш модул е добре да се увериш в това, че проблемът наистина е в него, защото може и да не е. С ключ в ключалката действа ли централното?
                              С ключалката действа. Издирих във форума мнения на предишния собственик, гледам, че и той е стигнал до това заключение и е търсил модул на старо. А на мен ми каза, че нямал ключа батерия... .

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                                С ключалката действа. Издирих във форума мнения на предишния собственик, гледам, че и той е стигнал до това заключение и е търсил модул на старо. А на мен ми каза, че нямал ключа батерия... .
                                Щом с ключалката действа, има голяма вероятност проблемът да не е в модула. Може да е в приемника на дистанционното или просто да е прекъсната връзката му с модула.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X